Школа йоги Алекса Наймарка

йога, доступная всем

0544-626898

תנוחת הלוחם 3-Virabhadrasana

 

वीरभद्रासन 3 סנסקיט. ווירהבחדרה-שם של לומח אגדי, אסאנה תנוחה.

לעמוד (ניתן לעמוד בסמוך אל הקיר). להרפות את הגוף והנשימה. לפסק את הרגליים עד לרוחב הכתפיים. כף רגל ימין פונה קדימה. מתחילים לאט להתכופף עם גב זקוף קדימה, עד כדי התחושה שמפרק הירך בפעולה. לעצור לפני הופעת תחושות חזקות.  רגל שמאל אולי תתנתק.

אם הוא מתנתקת, אז במשך הזמן תגיעו למצב שלרגל שמאל וגוף יהיו מקבילים לרצפה. הישבן והכתפיים , אז היו באותו הגובה ביחס לרצפה.
הידיים על ברך ימין/שוק/רצפה/כיסא/באוויר פתוחות לצדדים. ממשיכים להרפות את הגוף. להיות קשובים לתחושות, לנשימה או למוסיקה. לצאת מן התנוחה, להרפות את הגוף. כעת לצד השני.

 

התועלת:
חיזוק הרגליים, פתרון בעיות בגב התחתון, חיוניות, פיתוח האיזון בגוף, התנוחה גורמת לרוגע מוחלט.

התוויות נגד יחסיות:
מצבים אקוטיים, בעיות במפרק האגן, ברכיים.

 

 

 

למדריך תנוחות